søndag den 18. oktober 2015

En efterårsdag...


Efteråret er over os!
Og hey, det gør mig faktisk slet ikke noget - ellers de flotte farver, og se hvordan de ændre sig da for dag - i går var det ikke nok at gå én tur, et par timer senere måtte jeg simpelthen gå en mere ;)

I dag blev det så til en (i min verden) lang løbetur med Lærke, som næsten virkede for kort til at nyde alle de farver....
Men i morgen er det hverdag, og så er det næsten for hurtigt mørkt til at jeg kan nå at nyde farverne... Desuden er den første del af min Phd netop blevet scoopet af en stor gruppe i USA. Øv! Havde lidt set det komme, men det gør nu alligevel ondt når de store drenge vinder i armlægning :(
Men det er stadig søndag, og jeg vil prøve ikke at bekymre mig om det før i morgen. Så her kommer i stedet et par flere billeder og en lille Quiz: Hvad er op og ned på næste billede?!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar