søndag den 15. maj 2016

Hvor skal jeg hen i år...?


Sidder og nyder minderne fra Canada og New York i sommers, men hvor skal jeg hen i år?

Efter en ½ årlig frustrations pause fra bloggen er det vist på tide at få delt nogle billeder! Jeg har lavet en fotobog om Canada og New York, så i får ikke mere fra den tur, end det her allerede er herinde og de 5 billeder i dette indlæg. - Men har til gengæld en masse andre oplevelser at dele med jer...

Ud over at lave indlæg så kommer jeg til at bruge meget tid de næste par uger på at finde ud af, hvor jeg skal hen denne sommer? Lige nu går jeg og tænker på Middelhavet eller Østeuropa. Men har på den anden side lyst til at tage tilbage til Island, mangler stadig at se så meget deroppe! Eller Skotland skulle også være smukt! Kan ikke beslutte om det skal være sol og fisk eller bjerge og menneskefattige områder. Har 1-2 uger at gøre godt med! Har overvejet en kombination af Italiens vulkaner og Maltas fisk, men ved ikke om det er dumt i forhold til flygtninge-krisen?!
Resten af sommeren har vi lovet os selv at holde i DK, formenligt en tur til Samsø!?

Alle rejseideer i ind og udland modtages med kyshånd.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar