onsdag den 29. juni 2016

Tøseturen på Helgenæs...

.....Fortsatte:

Efter at have taget natfoto af Sletterhage fyr vågnede jeg i et dejlig varmt telt med fugle-kvidder i ørene -ahhh...

Jeg sneg mig ud i det dug glinsende græs og prøvede at identificere de små hurtige og fløjtende væsner - ikke en let opgave!

Resten af dagen gik med at kigge i loppe bikser, beundre rapsmarker og nyde sol og mad på stranden.
Verden set på hovedet i en lille dugdråbe..
Tornirisk
Vipstjert
Boybandt CD cover?! (tøserne ventede tålmodigt på at jeg fik indstillet kameraet og så opstod dette billede) :P
Men fik da også skudt et gruppebillede :)

Gule rapsmarker er en årlig begivenhed, som jeg længe gerne har ville ud og lave fotosjov i!
Vi havde det sjovt, men er slet ikke tilfreds med mit resultat - så jeg må på den igen næste år ;)
-Øvelse gør mester....

KOM TILBAGE SOMMER!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar