torsdag den 2. oktober 2014

Baronen og Baronessen af Hammel

Mine forældre fik for 2½ års siden en luftballon tur af os 3 piger.
I starten var der få turen, en skipper gik bort, og det danske vejr er lunefuldt, men en sen septemberdag lykkedes det:

Mine forældre har nu fløjet i Luftballon fra Silkeborg til en mark nær Hammel, og kan efter en champagnedåb nu kalde sig Baron og Baronesse af Hammel!

Det hele blev et par timer forsinket, fordi at vinden ikke ville lægge sig, men det betød bare at vi fik en flot solnedgang med i købet og en guidet tur i Hammel inkl en lokal Pizza :)
Hele processen er dokumenteret her under - og nej - jeg har endnu en gang ikke formået at begrænse mig....


Det ligner en af mine første gymnastik timer med faldskærms-legen...




















Hammel!

Vi kan se de er lige ved at lande, men hvilken mark, og hvordan vi finder dem.. tja....






Trods den hårde landing var de to "gamle" vist godt tilfredse med turen
Champagnedåb og diplom udeling
Baron og Baronesse
Godnat

2 kommentarer:

  1. Fed gave ! Sådan en luftballonstur står jo også højt på min ønskeliste XD

    SvarSlet
  2. Pragtfuld tur. Flotte billeder. Tak for gaven og hjælpen til at komme til og fra ballonturen :-)
    Kh Kaj

    SvarSlet