søndag den 25. januar 2015

Winter is coming

Fredag morgen kom jeg for sent på arbejde
- Jeg blev simpelthen opslugt af vintertågen!

 Stod af bussen lidt for tidligt på vej til Skejby, jeg måtte bare lige ud og kigge på den fine is og sne, de få træer der endnu ikke har måtte lade livet for det store byggeprojekt (betvivler dog at de kommer til at springe ud til foråret eftersom udgravningerne har skabt en sø om deres stammer).
På trods af den tydelige memneske indgriben i naturen her, så kunne jeg ikke lade være med at føle at det var magisk! Men det var også skide koldt! Winter is coming - slag orden fra Wintherfell i Game of Thrones klingede godt denne bidene kolde januar morgen. Ti minutter med frosne kamerafinger var det eneste jeg havde lyst til  at tage bussen hjem igen, sætte mig i min nye sofa med mit nye tæppe og se GOT!

Men men men... HIV kurerer jo ikke sig selv, så måtte trave de sidste 100m til arbejde og kravle ned i den mørke laboratoriekælder -væk fra sneens lyse refleksioner - Godt det var fradag! 

I dag har jeg bygget en snemand :)




2 kommentarer: