onsdag den 20. august 2014

UPS


Nogen har måske bemærket det: Jeg har lavet en brøler - ud over det sædvanlige!


Alle, og jeg mener ALLE mine billeder her på bloggen er væk - og det er min egen skyld- TUD!

Det er nu to måneder siden, at jeg lige ville skabe lidt plads på mit google-backup system og slettede mine blogbilleder, for der var jo ingen grund til, at de lå to stedder på det store internet... Doh! De lå ikke to stedder, og nu er der ingen vej tilbage end at starte helt for fra!

Har heldigvis stadig billedene på min computer, så hvis jeg en dag emmer af overskud, så gendanner jeg måske et par af indlægene. Men først og fremmest vil jeg prøve at indhente det forsømte og få lavet en masse indlæg om Indonesien.

Jeg prøver at se det positive i situationen (i virkeligheden føler jeg at jeg har mistet 2 års fotoalbum) og benytter chancen til at lave en make-over på min blog!

1 kommentar:

  1. Ævvvvv mega nitten !! -_________-;

    Der er fandme surt, når man opdager sådan en fejl fra sin egen hånd!
    Men jeg vil glæde mig til Indo-billedestorm og fortællinger :)

    SvarSlet