tirsdag den 28. april 2015

Gensyns glæde

En ny sæson i Ree park er skud igang! -For anden gang uden mig :( Det er jeg ikke helt tilfreds med, men sådan er det åbenbart at blive voksen.

Men så er det jo godt man kan komme på et lille visit og få et glædeligt gensyn med parken, dyrene og ikke mindst kollegaerne. 

Denne gang var jeg afsted med min veninde Karina samt min søster, svoger og niece. Sidst nævnte udviste også stor gensynslæde, hver gang de stødte på os i parken - ja faktisk gik hun på røven af ren og skær iver ;)


For mig gik dage især ud på at tage billeder af dyrene, som jeg ikke har fanget før. Er især glad for mine billeder af gibbon aberne, som de sidste 3 år har været uskarpe - men nu nærmer vi os noget der kan bruges :D Jeg overvejer at sende et af dagens billeder ind til Ree Parks Fotokonkurrence, så hvis du har en favorit så må du gerne skrive en kommentar til indlægget med din "stemme"

Gumlend vandbuk
Tungen lige i munden
Et skub bag i/en hjælpende lap
Blind passager?
Fast food...
Lækkerier på vej!
Fokus
Familieportræt
"Say Cheese"
Familiemiddag
Middagslur
Opmærksomhedskrævende?
Tvillinger
Whats up!
Øhh du har noget i mundvigen
En hjælpende fod og mund!
Kotka
Fået øje på noget?
Eigil
My precious
I've got my eyes on you
Vandkunst
Sky muntjac
Hmm... den hænger da vist lidt...
Tarzzzzaaaannnnnn
Yeti
Far driller!
Klogen (udtales som i Toy Story)
Spejlbillede
Et moderligt kram
Henkastet lækker
Det er ikke en Zebra-unge der er på vej ;)
På vej mod "det lille hus på prærien"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar