søndag den 17. maj 2015

Jagten på det perfekte billede

Seljalandsfoss
En uge på Island med mit Panasonic Lumix G2 mirrorless kamera er nu slut...

Jeg har en hel masse fantastiske minder med hjem, men knap så mange fantastiske billeder. Det er ikke antallet af billeder den er gal med, nej 1113stk blev det til. Men de fleste er knipset i frustration over ikke at kunne fange motivet, eller at Sheenas og Michells kameraer (Canon Eos 60D og 70D)(eller fotograffærdigheder) simpelthen bare var bedre end mit.

Kreativiteten fejlede ellers ikke noget... Herover ses mit desperate men uduelige forsøg på at mindske modlyset og vandråbernes indflydelse på mit vandfaldsbillede med et par solbriller! - Det her var alt hvad der kom ud af at smide sig i det fugtige græs. Men hva' fan', jeg lærte da lidt af processen...

Som i nok kan gætte er jeg i gang med den lange slette og redigerings process. Og jeg lover at gøre mig umage med at begrænse mit antal af billeder til bloggen. Til gengæld kommer jeg nok til at linke flittigt til deres blog i stedet, samt at fokusere på fif og gode råd til andre der ønsker at besøge fantastiske Island :)

-Fortsættelse følger når jeg når gennem bunken af mere eller mindre brugbare billeder...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar