fredag den 29. maj 2015

The Twisted Sisters

...
Nogen forbinder disse ord med et 80'er heavy metal band fra New York (dem der potrateres i Harry Potter som The Wird Sisters), for mig er det blevet indbegrebet af mine 2 rejsefæller på Island.

Det er ikke noget jeg har kaldt Sheena og Michelle før, det er bare et ord der opstod i mit hoved undervejs på turen.
Hvis man trækker deres navne sammen bliver det med lidt god vilje til Shinimichi. Lidt på samme måde opstod The Twisted Sisters inde i mit hoved, når jeg sagde the twin sisters (ved ikke hvorfor jeg sagde det). Ja jeg ved godt det ikke giver meget mening det jeg skriver her - men jeg mener det kærligt! 
De er sgu herlige:









Bare rolig - har mange flere billeder af jer tøser! Er bare stadig meget langt bag ud med redigeringen af mine billeder, og det kribler i mine fingre for at poste noget (men vil jo heller ikke poste det i lige har postet). SÅ i må nøjes med disse for denne gang!

2 kommentarer:

  1. Du skal da bare poste løs lige så snart, at du har noget på hjertet og billeder klar! :) Det tager også noget tid for os at komme igennem det hele, og vi poster ikke nødvendigvis kronologisk. Der er da sikkert også nogle af dine venner, der gerne vil læse om Islandsturen og ikke nødvendigvis følger os :)

    Ps. Vi har tilføjet på bloggen, hvor navnet Shinimichi egentlig stammer fra. Som bonus info kan jeg fortælle, at vi blandt andet har kaldt hinanden Shini og Michi, da vi var yngre :)

    SvarSlet
  2. Bare rolig - jeg går snart i gang :D - har bare haft så travlt!

    Ja, har godt set jeres make over og nye "om"-tekst ;)

    SvarSlet