mandag den 31. marts 2014

Havgus over Århus


Det øverst til venstre er originalen. Ved ikke navnet på dette light house, men synes nærmere det ligner et sky-house!
Rune havde tømmermænd og jeg havde ømme ben (ikke pga. KBH-city halv-marathon ligesom alle andre den søndag, men fordi jeg fald af en hest lørdag) så derfor blev søndages motion kun til en gåtur ved Århus havn og Risskov - men til gengæld en flot tur :)



Forår i Danmark....

Man forstår godt hvorfor færgen "båttede" så mange gange...



Snylteren har sejret, men blev hevet med i faldet

Solen er der omme bagved et sted, så tågen ligne næsten kridhvid sne i luften

Dette billed er på ingen måde manipuleret med, solen havde bare så svært ved at trænge igennem guset at alt blev farveløst.


Højt på en gren en krage sag, sim sala bim sala dusaldej.... Ville også sidde og putte mig hvis jeg var krage, det er jo ikke til at se hvor man flyver

Pludselig begynde solen at brænde igennem og ud af tågerene kunne man pludselig skimte motionsangtusaisterne



Årets første anemone den 30. marts... Kan huske det herrens år hvor jeg blev nonfimeret hvor bordækningen den 27 april var anemoner... Klima forandringer eller tilfældighed?


Pludselig lyste de før grå træer nærmest guld



2 kommentarer:

  1. Du er da blevet rigtig god med kameraet og redigeringen :) Dejligt at se noget aktivitet herinde, Sara! Jeg får helt dårlig samvittighed over, hvor dårlig jeg er til at puste liv i vores blog. Må hellere komme i gang! Og godt at du har livet i behold efter rutsjeturen ned af hesten!!

    SvarSlet
  2. Sheena den høje aktivitet herinde skyldes to ting: 1) jeg har ikke noget fjernsyn så hvad skal jeg eller give mig til? 2) Har nogle virkelig lange dage i lab (læs 13,5 timer i går) med utrolig mange små pauser, og min hjerne kan ikke fagligt så lang tid af gangen, så tillader mig selv en lille blog pause eller to ;)
    Men tak :) Begynder så småt at hitte ud af alle knapperne og den "gyldne trekant"

    SvarSlet