torsdag den 3. september 2015

Endnu et fantastisk eventyr!

For 4 uger siden begyndte hjemrejsen...

Tænk at tiden kan gå så hurtigt, suk!
Jeg har haft utrolig travlt siden jeg kom hjem fra 5 dages konference om HIV i Vancouver, efterfulgt af 3 dages storbyferie, 7 dages natur oplevelser i The Rockies og 5 dage i NYC.


Men turen var fantastisk og midt i al travlheden har jeg levet højt på alle de oplevelser jeg fik sammen med Rune i Canada og USA.

Jeg har ikke haft tid til at dele særlig mange billeder med omverdenen, og jeg har haft et (dejligt) hængeparti ved navn Island-billeder der også skulle af vejen, før jeg kunne koncentrere mig om den sidste ferie. Jeg har det bedst med kronologi!
Men jeg trodser plejer og giver jer her en smagsprøve på HELE TUREN! 
Ja jeg har gjort det - valgt cremen ud af de over 1000 (endnu en gang) billeder og samlet et lille udpluk til jer her.
- Jeg lover mange flere blogindlæg er i vente, men sådan som folk spytter babyer ud til højre og venstre, så bruger jeg mere tid på babyer end billeder for tiden ;) - og nårh ja - jeg er jo stadig "a full time slave", hvilket også beslaglægger en væsentlig del af min (fri)tid.
Nok snak - nu smukke smukke smukke Canada og New York:































Ps. tror alle billederne stort set er uredigeret (med stolthed i stemmen)! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar