fredag den 15. januar 2016

Året der gak 2015

Bom, der gik det år!

Synes det var utrolig utrolig hurtigt overstået.
2015!

Blev lidt sentimental.. 2015 er jo ikke noget rundt tal, men alligevel synes jeg lidt det er en ganske særlig milepæl. Og nu er det allerede slut!
Allerede, og allerede.... når jeg får tænkt mig lidt om så har jeg også noget at opleve rigtig meget siden året startet, og når jeg nu går billederne igennem, er der stunder jeg næsten allerede havde glemt. Og når nu jeg har nået så meget, er der jo ikke noget at være ked af. Husk, tiden går hurtigt når man har det sjovt!

Men 2015 har på mange måder været et særligt år. Jeg vil betegne det som året, hvor jeg og ikke mindst mine venner blev lidt mere voksne end man plejer på et enkelt år.
Året bød først og fremmest på nye jobs (eller mangel på samme) for både mig og Rune. Voksen-overvejelser om bilkøb. Og efter i 2014 at have vænnet mig til at 3 af mine gode veninder nu også er mødre - og gud ske tak og lov for de par stykker der tyvstartede, så jeg kunne nå at vænne mig rigtig til tanken - for 2015 blev et babyboom uden lige: 7 Babyer i min nærmeste omgangskreds på bare 14 uger...! Altså gennemsnitligt en hver fjortenesdag. Og da det gik vildest for sig, var der en polter aben og to fødsler på samme dag, og 14 dage senere et bryllup og en baby mere! Gæt hvem der var i babysam med tømmermænd ;)
Men selvom jeg store dele af mit liv har svoret, at jeg ikke kan lide børn, pga. snot og lorte-bleer, så må jeg da indrømme at de nu er ret så nuttede:)
Derudover har vennekredsen også liste et par små tykke maver og huskøb/byggerier ind i slutningen af 2015 - Glæder mig allerede til at se resultaterne i 2016!

Men 2015 har også været mit hidtil vildeste rejse år: Ud over Europa har jeg være på det Afrikanske, og Nordamerikanske kontinent. Og har besøgt 5 lande: Egypten, Island, Canada, USA og Spanien!

Så her kommer året der gik  (eller året der gak som de sagde på TV i gamle dage) i billeder - og ja der er selvfølgelig utrolig mange: It's (was) TwentyFifteen (citat Shinimichi) !

Januar: Snemand-Frost, fødselsdag og fototur



Februar: Sol, sand og strand ved Brabrandstien og Egypten


Marts: 42% færdigbagt baby, kusine hygge og DM guld i synkro:
Jeg har kendt moren med den småtykke mave i over 20 år, så det var helt specielt at følge maven vokse.

April: Danske naturnaturoplevelser og knap så danske dyr i Ree park

Marts: Eventyrlige kolde Island og sommer i Danmark


Juni: Familiekanotur 

Juli: PhD titel til søster, PhD-konferencetur til Canada, fri fra PhD'en og kæmpe natur oplevelser i Canada med Rune.

August: Ferien fortsatter i New York og festen fortsatte til Bryllup i Århus

September: Kærestetur til Vejlefjord og FoskerFight
Oktober: TOLL-Konference i Marbella, Spanien: Nørder, nobelpris-modtager, palmestrand, sangria, herlige kollegaer og en lille naturoplevelse. Og famile-fødselsdagshygge i Riisskoven

November: Stormfuld sommerhustur i det nordjyske med et tur forbi Vildmosen, og et synkrostævne i Hobro: Landtræning inden vi blev vestdanske mestre :)

December: Julehygge i Hobro

TAK FOR ET GODT ÅR



Ingen kommentarer:

Send en kommentar