onsdag den 10. december 2014

Piratgyngen og andet godt fra AACC2014

Lærke er lige landet på 4. sal og filmer da først jeg og derefter Karina springer ud fra 8 sal med Piratgyngen:

                                          




4timer og 40 minutter
31km cykling incl min tur derhen og hjem
ca 7 km løb i og rundt om tivoli

4 timers distancen med 49 hold = 147 personer
6 timers distancen 61 hold med 183 personer.
Total 110 hold af 330 personer!

Dagens adventurerace blev skudt i gang med at finde bogstaver i tivoli og danne et ord (Falmingo og ikke Minigolf - UPS) for at få afgang til skærmene og vælge poster:

De vilde poster var tit optaget så vi startede med "lets dance", hvor vi på radiobilbanen skulle lære en koreografi og finde på noget mere selv - her brugte vi aaaalt for lang tid, fordi vi misforstod vores instruktør.

Derefter løb vi ud og tændte en bette fakkel og slukkkede den med munden! Ja ja, vi har sgu slugt ild (og fået et bette brandsår i ganen - man må ofre sig).

Dernæst var det en tur på rulleskøjte-ski. Det hurtigste hold vandt et gavkort til en skitur, så jeg startede med at sætte godt af. Jeg havde dog ikke overvejet den knap så jævne fliseblækning i tivoli og fandt mig selv liggende fladt på maven med et meget ømt skinneben efter blot 10m.... og Karina lå også ned lige bag ved mig - vi vandt sjovt nok ikke den post...

Derefter cyklede vi til scandic hotel, hvor vi rappellede ned fra 5 etage - det var her Lærke overvandt sin højdeskræk og fik blod på tanden for flere højder.

Herefter bliver rækkefølgen lidt utydelig i min hukommelse - kulhydrat depoterne var allerede i bund og de våde tær blev mere våde - men humøret var høj og vi gav den gas: Vi løb ud til
"frøhop" - en lille hjerne udfording, og løb også ud til "legotårn", som blev bygget uden at  kommunikere verbalt...

Vi cyklede ned til en kælder i filmbyen, hvor vi fandt talkoder og farvekombinationer i en herlig atmosfære af kloarkduft på  "night trail"... En cykltur mere til filmbyen, hvor vi med 4 reb, der hang fra loftet, skulle styre sandsække over gulvet og gennem luften som var det en "kæmpekran".

Vi løb ud til bagsiden af stadion, hvor vi skulle "klatre i mast". Det var ikke hvilken som helst mast - det var en 42m lysmast! En skulle til tops - det blev Lærke, en skulle 2/3 op det blev Karina - men hun tog sgu lige hele vejen op nu hun var i gang ! Jeg kunne nøjes med 1/3 - og da jeg allerede var over taget på AGF-stadion, tænkte jeg at "det var længe fint", og kravlede ned igen så vi kunne løbe i mål og få point inden løbet sluttede.

Det var et godt valg (og bare kald mig en kylling) - for så kunne vi lige akkurat nå at checke ind til "piratgynen"! der ellers havde været optaget HELE dagen: Vi cyklede ned til Scandinavian centeret og løb op på 8. etage og ud på broen... Her fik vi en sele på og kravlede ud over gelænderet og gav så slip! Rebet gik fra brystet under broen og op i luften så man fik et par meters frit fald og en svingetur over alle menneskerne i centeret inden man landede på broen ved 4. etage . OMFG det var MEGA VILDT og PISSE FEDT!. Så kunne vi ellers cykel tilbage igen! Desværre ingen point for denne post men alligevel blev vi nummer 14 (YES) - Synes selv vi var mega seje på vores konecykler  :D

Vi er klar igen næste år: AACC

Ingen kommentarer:

Send en kommentar